REGULAMIN SZKOLENIA ONLINE
DOSTĘPNEGO NA PLATFORMIE www.magicmomentsdekoracje.pl
Dziękuję za zainteresowanie moim kursem VideoBook BalloonBox [dalej jako szkolenie online], który możesz kupić pod adresem: www.magicmomentsdekoracje.pl/sklep
Ponieważ zależy mi na tym, by doświadczenia związane z zakupem i korzystaniem ze stworzonego przeze mnie Kursu były jak najlepsze – dlatego poniżej przedstawiam Ci regulamin, w którym znajdziesz informacje takie jak: w jaki sposób złożyć zamówienie i zawrzeć ze mną umowę, możliwych sposobach płatności czy postępowaniu reklamacyjnym.
Jestem Sprzedawcą Kursu i jednocześnie Administratorem Twoich danych osobowych, dane rejestrowe mojej jednoosobowej działalności gospodarczej to: Magic Moments Dekoracje Martyna Cieślar, Strażacka 1 a, 43-460 Wisła, wpisany do Krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.24/00171/2024, NIP: 5482592503 ; REGON: 520704900.
O tym, w jaki sposób dbam o Twoje dane osobowe przeczytasz więcej w tej polityce prywatności.
Chętnie odpowiem na Twoje pytania związane z zakupem i korzystaniem z Kursu – skontaktuj się ze mną mailowo: magicmoments.sklep@gmail.com bądź telefonicznie pod numerem telefonu :504-712-864 [w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 9:00-15:00
Regulamin został opracowany specjalnie dla mnie zgodnie z zasadami legal design – czyli przyjaznego stosowania i tworzenia prawa.
- INFORMACJE PODSTAWOWE
W tej sekcji znajdują się informacje wskazujące w jakich sytuacjach będzie miał zastosowanie ten Regulamin, jakie dokumenty uzupełniają jego treść, a także definicje – czyli wyjaśnienie najważniejszych używanych pojęć.
- ZASTOSOWANIE REGULAMINU
1.1.1. Postanowienia tego Regulaminu będą stosowane w dwóch rodzajach umów zawieranych w ramach korzystania z Serwisu:
- a) związanych ze złożeniem zamówienia i zakupu Kursu w Serwisie [umowy zawierane na odległość dotyczące zakupu oferowanych Produktów]; oraz
- b) związanych z korzystaniem z Serwisu [usług świadczonych drogą elektroniczną, określanych też w Regulaminie jako Usług elektronicznych] – takich jak umożliwienie Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu [oraz materiałów dodatkowych] poprzez formularz zamówienia oraz możliwość założenia i utrzymywania Konta Użytkownika na Platformie online.
Stroną tych umów oraz podmiotem prowadzącym Serwis i dostarczającym Kurs jest:
Martyna Cieślar prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magic Moments Dekoracje Martyna Cieślar, Strażacka 1 a, 43-460 Wisła, wpisany do Krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.24/00171/2024, NIP: 5482592503 ; REGON: 520704900.
Kontakt jest możliwy pod adresem e-mai: magicmoments.sklep@gmail.com oraz pod nr telefonu: …504-712-864….. w dniach poniedziałek – piątek w godzinach …9:00.. – …15:00……
Będąca jednocześnie (a) Sprzedawcą i (b) Usługodawcą.
- Postanowienia tego Regulaminu regulują zasady zakupu, organizacji, dostępu i korzystania z Kursu.
- Z Kursu mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie.
- Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie zarówno do konsumentów jak i do przedsiębiorców korzystających z Kursu, chyba, że co innego wynika wprost z jego treści.
- DEFINICJE
Dla rozwiania wątpliwości niżej wyjaśniamy znaczenie pojęć używanych w Regulaminie:
Sprzedawca/ Usługodawca – Martyna Cieślar prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Magic Moments Dekoracje Martyna Cieślar, Strażacka 1 a, 43-460 Wisła, wpisany do Krajowego Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.24/00171/2024, NIP: 5482592503 ; REGON: 520704900;
Serwis – platforma internetowa umożliwiająca zakupienie, dostęp i korzystanie z Kursu, dostępna pod adresem: www.magicmomentsdekoracje.pl
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak również przedsiębiorca (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną), zawierająca Umowę sprzedaży;
Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; za Konsumenta uważa się również osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z zawodowym charakterem jego działalności;
Przedsiębiorca – osoba zawierająca umowę ze Sprzedawcą (dokonująca zakupów w Sklepie internetowym) w ramach i w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodowej;
Usługobiorca – Konsument lub Przedsiębiorca, którzy zawierają umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ofertowanych przez Usługodawcę, w szczególności: Konto, Formularz zamówienia, Dostępu do platformy szkoleniowej;
Produkt – towar przeznaczony do sprzedaży oferowany w Serwisie
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika przez Usługodawcę, w szczególności: Konto, Formularz Zamówienia; Dostęp do platformy szkoleniowej;
Użytkownik – osoba odwiedzająca Serwis korzystająca z Usługi elektronicznej;
Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zakupu Kursu oferowanego przez Sprzedawcę;
Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający kontakt ze Sprzedawcą/ Usługodawcą z poziomu Serwisu;
Formularz rejestracji – formularz poprzez który można założyć Konto;
Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym, poprzez który dokonywany jest zakup dostępu do Kursu w Serwisie udostępnianym przez ;
Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Formularza zamówienia, a mająca za przedmiot zakup Produktu;
Konto – Twoje indywidualne Konto w Serwisie ułatwiające zakup Kursu;
Konto Szkolenia– Twoje indywidualne Konto na platformie szkoleniowej umożliwiające dostęp do zakupionego Szkolenia.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
Regulamin – ten Regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020r. poz. 344 ze zm.) i określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu;
1.3. W Regulaminie znajdują się również odwołania do poniższych dokumentów, regulujących w sposób całościowy stosunki pomiędzy Sprzedawcą/ Usługodawcą, a Klientem/ Użytkownikiem:
Proszę tutaj też podlinkować te dwa dokumenty
1.4. Używane w Regulaminie skróty, oznaczają następujące akty prawne:
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny;
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta;
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
AKT – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
- KORZYSTANIE Z SERWISU I SZKOLENIA ONLINE
Ta sekcja opisuje niezbędne wymogi techniczne umożliwiające sprawne korzystania z Serwisu i za jej pośrednictwem – również z Kursu.
2.1. Każdy Klient składający zamówienie zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. W trakcie składania zamówienia Klient potwierdza fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz wyraża jego akceptację w obowiązującym brzmieniu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na Formularzu zamówienia, a także składa oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych zawartych w Polityce prywatności.
2.2. W sprawach związanych z korzystaniem z Serwisu, w tym z Kursu, w szczególności w przypadku problemów ze złożeniem zamówienia, a także wszelkie innych nieprawidłowości związane z działaniem Serwisu, Klient może zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail:magicmoments.sklep@gmail.com.
2.3. Korzystanie z Serwisu, w tym dostęp do Kursu i korzystanie z niego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:
2.3.1. dostęp do sieci Internet;
2.3.2. urządzenie końcowe z dostępem do aktualnej wersji wybranej przeglądarki internetowej;
2.3.3. minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli;
2.3.4. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascripts;
2.3.5. obsługa plików PDF.
2.4. Korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu może wymagać posiadania Konta, Konta Kursu oraz aktywnego konta e-mail.
2.5. W sytuacji, w której korzystanie z Kursu wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, warunki te zostaną wskazane w jego opisie w Serwisie.
2.6. Użytkownik powinien dochować szczególnej staranności by chronić dane dostępowe do Konta oraz Konta Kursu, w tym nie udostępniać ich innym osobom.
2.7. Korzystając z Serwisu Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawa, tak by jego działania nie naruszały praw osób trzecich, a w szczególności praw Usługodawcy.
- ZAKUP SZKOLENIA ONLINE
W tej sekcji zamieszczone zostały postanowienia składające się na proces zamawiania, płatności i dostępu do Szkolenia Online w tym zasady jego prezentacji na stronie, sposobów płatności, dostawy, terminów realizacji zamówień.
3.1. INFORMACJA O PRODUKCIE I CENIE
3.1.1. Sprzedawca zamieszcza w Serwisie, w łatwo dostępnym miejscu, informacje o Szkoleniu oraz o jego cenie. Prezentowane dane dotyczące Produktu oraz jego ceny dotyczą wyłącznie Serwisu.
3.1.2. Wszystkie ceny podawane w Serwisie są cenami brutto, wrażonymi w polskich złotych (PLN). Sprzedawca nie jest płatnikiem podatku VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy. W odniesieniu do Produktów fizycznych [takich jak imienny certyfikat udziału w Kursie] Klient jest informowany o kosztach dostawy w trakcie składania Zamówienia, najpóźniej w chwili wyrażenia woli zawarcia umowy sprzedaży.
3.1.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany asortymentu znajdującego się w ofercie, w tym do wycofania i przeprowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych lub dokonywania ich zmian. Cena Produktu w Serwisie może ulegać zmianom. Dla Klienta wiążąca jest cena z chwili dokonania Zamówienia.
3.1.4. Sprzedawca informuje, iż zamieszczone przez niego fotografie oraz opisy Produktów są chronione prawem własności intelektualnej. Sprzedawca nie wyraża zgody do ich wykorzystywania w jakimkolwiek celu bez zgody autora.
3.1.5. Sprzedawca informuje, iż Produkty oferowane w Sklepie internetowym zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem, a ich sprzedaż odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.1.6. Sprzedawca dostarcza Klientowi Produkty zgodnie z zamówieniem, bez wad prawnych i fizycznych.
3.2. ZAKUP SZKOLENIA ONLINE
3.2.1. Zamówienie jest składane za pośrednictwem Serwisu poprzez wypełnienie Formularza zamówienia dostępnego w Serwisie. Złożenie zamówienia jest możliwe bez konieczności zakładania Konta, z zastrzeżeniem, że nie można złożyć zamówienia anonimowo czy pod pseudonimem.
3.2.2. Zamówienie realizowane jest w pięciu krokach: krok 1. Skompletowanie elektronicznego koszyka; krok 2. Wypełnienie formularza zamówienia; krok 3. Wybór formy płatności oraz dostawy; krok 4. Podsumowanie zakupu krok 5. Potwierdzenie zakupu.
3.2.3. Na procedurę złożenia zamówienia składa się w szczególności:
3.2.3.1. wybór zamówionego Produktu;
3.2.3.2. podanie danych Klienta niezbędnych do realizacji umowy, tj.: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon; adres;
3.2.3.3. wybór sposobu dostawy i wskazanie adresu dostawy;
3.2.3.4. wybór sposobu potwierdzenia transakcji (paragon, faktura);
3.2.3.5. wybór formy płatności;
3.2.3.6. zaakceptowanie niniejszego Regulaminu;
3.2.3.7. zapoznanie się z Polityką prywatności;
3.2.3.8. kliknięcie w przycisk w Sklepie internetowym „KUPUJĘ I PŁACĘ” lub o równoznacznej treści.
3.2.4. W Formularzu zamówienia należy wskazać niezbędne dane konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, tj. : imię nazwisko, adres e-mail lub telefon, adres dostawy.
3.2.5. Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranego Produktu lub Produktów do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym wypełniając formularz zamówienia, a następnie klikając przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ” lub inny równoważny. Po kliknięciu w przycisk „KUPUJE i PŁACĘ” lub inny równoważny nie ma możliwości samodzielnej zmiany zamówienia.
3.2.6. Po złożeniu zamówienia Klient automatycznie otrzymuje potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia, następnie Sprzedawca przesyła na adres mailowy Klienta potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia (z tą chwilą zostaje zawarta umowa sprzedaży).
3.2.7. Do każdego zakupu Sprzedawca dołącza elektroniczny dokument sprzedaży, na co Klient wyraża zgodę.
3.2.8. Sprzedawca zapisuje treść zawartej Umowy sprzedaży w taki sposób, by w przyszłości można było mieć do niej dostęp. Sprzedawca umożliwia Klientowi dostęp do Regulaminu (w sposób umożliwiający jego utrwalenie i późniejszy dostęp do niego) oraz potwierdza Klientowi istotne postanowienia Umowy sprzedaży.
3.2.9. W przypadku zawierania umowy na odległość (za pośrednictwem Sklepu internetowego), informacje o Produktach w Sklepie internetowym m.in. ich opisy, ceny, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, zgodnie z warunkami Regulaminu.
3.3. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
3.3.1. Sprzedawca umożliwia Klientowi wyłącznie płatności elektroniczne za pośrednictwem następujących operatorów:
3.3.1.2. szybkie płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności:
3.3.1.2.1. tpay [świadczona przez Krakowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu];
3.3.1.2.2. PayPal [świadczona przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A];
3.3.1.2.3. +Raty [ świadczona przez ALIOR
3.3.2. Wybierając daną formę płatności elektronicznej Klient zostaje przekierowany do wybranego serwisu tradycyjnego banku, po zalogowaniu się Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz z danymi do przelewu.
3.3.3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedającym.
3.3.4. Potwierdzenie zakupu Klient otrzyma na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Jeśli Klient poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Klientowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
3.4. UDOSTĘPNIENIE KURSU; KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY PRODUKTÓW FIZYCZNYCH
3.4.1. UDOSTĘPNIENIE KURSU:
3.4.1.1. Realizacja zamówienia w zakresie treści cyfrowych: tj. [Kursu, tj. VideoBook Ballon Box oraz e-booka „Magiczne Personalizacje”] następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w Formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania e-booka oraz dostępu do Kursu online.
3.4.1.2. Klient, w ramach wykupionego kursu, uzyskuje dostęp do danego kursu zamieszczonego na platformę edukacyjnej https://magicmomentsdekoracje.pl/ na której zamieszczane są materiały video i kursy Sprzedawcy.
3.4.1.3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu i polityki prywatności platformy https://magicmomentsdekoracje.pl/polityka-prywatnosci/
Wykupiony przez Klienta kurs będzie podpięty do indywidualnego konta Klienta na tej platformie
3.4.1.2. Dostęp do Kursu on-line zabezpieczony jest dwuetapowym dostępem: tj. Klient otrzymuje login i hasło, a następnie wysyłana jest wiadomość E-MAIL z kodem [hasłem] uwierzytelniającym logowanie.
3.4.1.3. Dostęp do Szkolenia on-line ograniczony jest czasowo do 3 miesięcy licząc od daty zakupu [zgodnie z informacjami zawartymi w opisie Szkolenia w Serwisie]. Po upływie tego okresu Klient traci dostęp do Szkolenia.
3.4.1.4. Dostęp do Szkolenia on-line jest ograniczony do dostępu wyłącznie z dwóch urządzeń końcowych.
3.4.2. ZASADY KORZYSTANIA Z KURSU I PLATFORMY KURSOWEJ
3.4.2.1. W przypadku szkoleń on-line, Kupujący zobowiązany jest:
- korzystać z platformy kursowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami;
- niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Strony wykupionego szkolenia online w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Strony niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze Strony w celu prowadzenia działalności komercyjnej);
- nierozpowszechniania kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej, wyraźnej zgody Sprzedawcy.
3.4.2.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź pozbawienia Klienta dostępu do Kursu, jeżeli Klient nie przestrzega niniejszego Regulaminu bądź regulaminu platformy edukacyjnej https://magicmomentsdekoracje.pl/ na której zamieszczane są materiały video i kursy Sprzedawcy dostępnego pod adresem: https://magicmomentsdekoracje.pl/polityka-prywatnosci/ . W takim wypadku Sprzedawca poinformuje Klienta tym fakcie, wskazując uzasadnienie.
3.4.3. DOSTAWA PRODUKTÓW FIZYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z KURSEM
3.4.3.1. W zakresie Produktów fizycznych [tj. imiennego certyfikatu potwierdzającego ukończenie Kursu; bonów [kodów] rabatowych oferowanych przez Sprzedawcę bądź podmioty z nim współpracujące; wzoru ulotek opracowanych przez Sprzedawcę na cele i potrzeby niniejszego Kursu] : zasady dostawy są następujące:
3.4.3.2. Dostawa Produktów odbywa się na ternie Rzeczpospolitej Polskiej pod adres wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia.
3.4.3.3. Dostawa jest odpłatna, chyba, że Sprzedawca wprost wskazał inaczej.
3.4.3.4. Sprzedawca informuje Klienta o kosztach dostawy Produktu w chwili zawierania Umowy sprzedaży. Dane o kosztach dostawy dostępne są również w tej zakładce w Sklepie internetowym.
3.4.3.5. Dostawa Produktów jest możliwa:
3.4.3.6. za pośrednictwem operatora InPost: dostawa kurierem; dostawa do paczkomatu;
3.4.3.7. Termin dostawy Produktu obejmuje czas realizacji Zamówienia przez Sprzedającego [tj. od chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji do wydania Zamówienia przewoźnikowi] oraz czas dostawy Produktu przez wybranego przez Klienta przewoźnika.
3.4.3.8. Termin wysyłki Produktu do Klienta wynosi do [5] Dni roboczych od chwili złożeni zamówienia przez Klienta.
3.4.3.9. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta jest liczony w następujący sposób: od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy;
3.4.3.10. Zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost doręczane są wyłącznie w dni robocze, w godzinach pracy oddziałów.
3.4.3.1.1. Podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, należy zwrócić szczególną uwagę na jej stan oraz zawartość.
3.4.3.12. W przypadku dostawy na terenie UE – przesyłka jest nadawana za pośrednictwem Poczty Polskiej.
3.4.3.13. W przypadku konieczności dostawy poza teren UE – należy skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcą w celu ustalenia indywidualnych warunków dostawy.
- PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ – ZAKRES LICENCJI
4.1. Treści dostępne na Stronie oraz treści cyfrowe sprzedawane za pośrednictwem Serwisu stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
4.2. Rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
4.3. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji do materiałów szkoleniowych w ramach opłaconego szkolenia on-line [tak w wersji usługi cyfrowej, produktów cyfrowych jak i produktów fizycznych] – w ramach jego działalności osobistej i zawodowej bez ograniczeń terytorialnych.
4.4. Licencja jest ograniczona wyłącznie do jednego użytkownika [Kupującego kurs].
4.5. W ramach udzielonej Klientowi licencji, Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania materiałów szkoleniowych dla celów sprzecznych z prawem, odsprzedaży, sprzedaży, udzielania dalszych licencji do materiałów szkoleniowych osobom trzecim.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
5.1. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Przedsiębiorcom.
5.2. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia od dnia złożenia Zamówienia na wykupienie dostępu do kursu online.
5.3. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem, zgodnie z art. 38 pkt 13 wyżej ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
5.4. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji wysyłając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy [np. wysyłając e-mail na adres: magicmoments.sklep@gmail.com ; bądź pisemnie na adres Sprzedawcy].
5.5. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https: …. jednak nie jest to obowiązkowe.
5.6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5.7. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ
- Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
- Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej lub
- Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- Ciężar dowodu dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym spoczywa na Sprzedawcy.
- W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy, postanowienia sekcji 5 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Treść cyfrowa jest zgodna z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jej:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
- przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto, Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznana za zgodną z Umowy sprzedaży, musi:
- nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że: – nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, – przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, – publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy;
- być dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać.
- Treść cyfrową Sprzedawca dostarcza w wersji, o której Konsument jest informowany przed zawarciem Umowy sprzedaży.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową sprzedaży miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej w zakresie uregulowanym niniejszym Regulaminem, który wystąpił w czasie określonym w tym punkcie.
- Domniemania określone powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;
- Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument może żądać doprowadzenia do jej zgodności z Umową sprzedaży. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej z umową oraz wartość Treści cyfrowej zgodnych z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży;
- brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży;
- brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową sprzedaży;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Treści cyfrowej zgodnej z Umową sprzedaży. Jeżeli Umowa sprzedaży stanowi, że Treść cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Treść cyfrowa pozostawała niezgodna z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Treści cyfrowej dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z Umową sprzedaży jest nieistotny.
- Umowy sprzedaży Treści cyfrowych zawierane przez Sprzedawcę nie obejmują działań Konsumenta polegających na dostarczanie Sprzedawcy lub wytwarzanie przez Konsumenta innych treści.
- Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść cyfrowa były niezgodne z Umową sprzedaży, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży oraz Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową sprzedaży, tylko jeżeli Umowa sprzedaży tak stanowi i jedynie z uzasadnionych przyczyn wskazanych w Umowie sprzedaży. Sprzedawca nie może jednak dokonać zmiany Treści cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy. Wprowadzenie zmiany, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.
- Postanowienia powyższe Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność z umową Treści Cyfrowej wobec Przedsiębiorców oparta jest na zasadach rękojmi określonych w Kodeksie Cywilnym.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Wszelkie prawa do Serwisu, a także materiałów (zdjęć, tekstów, grafik i innych plików) umieszczonych w Serwisie, są zastrzeżone. Bez zgody uprawnionego z praw autorskich oraz Sprzedawcy, żadna część tej Strony nie może być powielana, kopiowana, reprodukowana, rozpowszechniana ani przechowywana w systemach wyszukiwania lub umieszczana na innej witrynie internetowej. Nie może być też przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi, za pośrednictwem fotokopiarek, na płytach CD, czy w inny dostępny technologicznie sposób.
8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
8.3. Sprzedawca informuje, że nie jest stroną Kodeksu dobrych praktyk.
8.4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem (w tym przedsiębiorcą na prawach konsumenta), zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
8.5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
8.6. Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu, pod warunkami wskazanymi niżej. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na stronie głównej Sklepu internetowego informacji o zmianie Regulaminu oraz powiadomieniu Klientów, posiadających Konta o jego zmianie za pośrednictwem korespondencji e-mail. Korzystanie przez Konsumenta z Konta po zmianie Regulaminu wymaga akceptacji Regulaminu w zmienionej treści. Zmiana Regulaminu nie dotyczy jednak Zamówień złożonych w Sklepie internetowym przed jej wejściem w życie.
8.7. Aktualny Regulamin jest publikowany w Serwisie oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza (link) zamieszczonego na stronie www.magicmomentsdekoracje.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
8.8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 8.03.2025r. i obowiązuje dla Zamówień złożonych po tej dacie.